Το πεπρωμένο θύελλα σωστή /Ο άνθρωπος ανήμπορο κλαδί /Πότε η θύελλα ψηλά το ανεβάζει /πότε στα Τάρταρα το κατεβάζει /

κι όταν το πάει με χάρη στα ψηλά /Καυχιέται το κλαδάκι για τα δικά του τα φτερά!


Hieronymus Lorn



Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Janis Joplin: Σκληρό ροκ από μια σκληρή ‘’Αρειανή’’ Αιγοκερίνα



Ποιος δεν έχει ακούσει το Cry Baby, το Move Over απ’ αυτούς που ασχολιούνται με τη ροκ; Ποιος δε θυμάται τη, σχεδόν υστερική, ντίβα της ροκ με το άτυχο τέλος (όπως και πολλοί άλλοι άλλωστε συνάδελφοί της). 



Μιλάμε για τη Janis Joplin, την εκρηκτική ρόκερ της δεκαετίας ’60-’70. Ας δούμε πώς φαίνεται στο ωροσκόπιό της αυτός ο δυναμισμός, ο σχεδόν εκκωφαντικός, κοιτάζοντας και το Τροπικό αλλά και το Δραγωνικό ωροσκόπιο.



Ο έντονος δυναμισμός - το ξέρουμε αυτό - θέλει έντονη την παρουσία του Άρη, ας δούμε λοιπόν τα «Αρειανά» στοιχεία του ωροσκοπίου της Joplin:

Ήλιος στον Αιγόκερω, σε ζώδιο που έχει έξαρση ο Άρης· όχι όμως σε οποιαδήποτε μοίρα του Αιγόκερω, αλλά στις 28ο Αιγόκερω, στην απόλυτη έξαρση του Άρη. Ποιο αρειανό σημείο απ’ αυτή τη μοίρα δεν διαθέτει ο Ζωδιακός.

Ο δραγωνικός τώρα Άρης στις 29ο Καρκίνου, σε απόλυτη σχεδόν αντίθεση με τον τροπικό Ήλιο έρχεται να κάνει εντονότερο το Αρειανό στοιχείο.

Ο δραγωνικός Άρης με αντισκιά στις 0ο Διδύμων, πάνω στον εκρηκτικό τροπικό Ουρανό (0ο Διδύμων) έρχεται να δώσει μια ακόμη πληροφορία για τον απρόβλεπτο και εκρηκτικό χαρακτήρα της Joplin, ο δε δραγωνικός Ουρανός με αντισκιά έρχεται να πέσει ακριβώς πάνω στον τροπικό Άρη.


Έχουμε συγκεκριμένα:

Δραγωνικός Άρης με αντισκιά σύνοδο με τροπικό Ουρανό.
Δραγωνικός Ουρανός με αντισκιά σύνοδο με τροπικό Άρη.
Δραγωνικός Άρης (μπλοκαρισμένη ενέργεια, τάσεις αυτοκαταστροφής) απέναντι από τροπικό Ήλιο.

Και βέβαια ο τροπικός Ήλιο με κόντρα – αντισκιά είναι πάνω στον τροπικό Ουρανό (ο οποίος είναι στο «αστέρι της θλίψης», την Alcyon (Πλειάδες)

Τέτοια εμπλοκή Ήλιου, Άρη, Ουρανού εξηγεί το δυναμισμό και το εκρηκτικό ταμπεραμέντο, μόνο που η εμπλοκή αυτή μπορεί να εντοπιστεί μόνο αν πάρουμε υπόψη και το δραγωνικό ωροσκόπιο και όλα τα άλλα εργαλεία που υπάρχουν στη «φαρέτρα» της κλασικής Αστρολογίας (π.χ. αντισκιές). Δείτε τώρα πως το δραγωνικό ωροσκόπιο δείχνει και την καλλιτεχνική φύση της Joplin αλλά και τη μελαγχολική διάθεσή της που εν πολλοί ευθύνεται για τη ροπή της στα υποκατάστατα που την υπονόμευσαν:



Ο πλανήτης της τέχνης, ο Ποσειδώνας, με δραγωνική αναγωγή είναι στις 6ο Ταύρου, ακριβώς σε τετράγωνο με τον Τροπικό Πλούτωνα· και η εμπλοκή αυτών των δύο πλανητών δείχνει βέβαια εμπνεύσεις αλλά και μανίες, τάση για υποκατάστατα, ακόμα και εμμονές πάσης φύσεως, ψυχικό μπέρδεμα κ.ά.

Ο άλλος πλανήτης της Τέχνης, η Αφροδίτη στο τροπικό στις 14ο Υδροχόου εμπλέκεται με τη δραγωνική Σελήνη που είναι ακριβώς σ’ αυτή τη μοίρα. Ο Ebertin την εμπλοκή αυτή τη συνδέει, στην αρνητική της εκδοχή, με μελαγχολία, οξυθυμία, ιδιοτροπία.


Πάντως η καταθλιπτική φύση της Joplin φαίνεται και από την κατ’ εξοχήν όψη της κατάθλιψης, την όψη Σελήνης-Κρόνου. Στο γενέθλιο τέτοια όψη δεν υπάρχει, όμως ο δραγωνικός Κρόνος, στις 10ο Αιγόκερω κάνει αντίθεση σχεδόν ακριβείας με την τροπική Σελήνη, που είναι 9ο Καρκίνου. 

Αν πάλι πάρουμε υπόψη πως η τροπική Σελήνη εμπλέκεται με δραγωνικό Κρόνο/Ουρανό, τότε καταλαβαίνουμε πως η Joplin είχε τάση για απαλλαγή από εσωτερικές εντάσεις, επιθυμία απελευθέρωσης από αναστολές-περιορισμούς, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε νευρική ένταση, πάθη, βάσανα και να φέρει ξαφνικούς κινδύνους (όλο αυτό δηλώνει η εμπλοκή Σελήνης  τροπικής με δραγωνικό Κρόνο και Ουρανό)· αν πάρουμε υπόψη πως με αυτό το μόρφωμα εμπλέκεται με αντισκιά και ο τροπικός Άρης, τότε καταλαβαίνουμε πως η Joplin μπορεί να βίωνε έντονες ψυχικές συγκρούσεις που έφερναν ακόμα και έλλειψη αυτοέλεγχου ως του σημείου του βασανισμού

Πάντως αξίζει να προσέξουμε και στο ωροσκόπιο της Joplin το ρόλο των Ε.Φ.Σ. (Ενεργειακά φορτισμένων σημείων):

Ήλιος τροπικός σε απόλυτη έξαρση Άρη.

Ήλιος δραγωνικός σε κρίσιμη μοίρα (4ο Παρθένου).

Σελήνη τροπικός απέναντι από τον απλανή Facies, που συνδέεται με πτώσεις.

Ερμής τροπικός σε κρίσιμη μοίρα κοντά και σε «πύλη» (9ο Υδροχόου).

Ερμής δραγωνικός στην απόλυτη έξαρσή του και σε πύλη, στις 15ο Παρθένου (θυμηθείτε πόσες φορές είδαμε αυτή τη μοίρα σε σημαντικά ωροσκόπια, π.χ. Hegel, Wilde κ.ά.).

Ουρανός τροπικός σε δύσκολο απλανή ''θλίψης'' .

Δεσμοί Σελήνης με αντισκιά και κόντρα αντισκιά πάνω στο δραγωνικό Ποσειδώνα.

Δραγωνικός Ποσειδώνας (τέχνη, υποκατάστατα) πάνω στον τροπικό ωροσκόπο.

Δραγωνικός ωροσκόπος σε κρίσιμη μοίρα (0ο Ζυγού).

Και, εν κατακλείδι, το μεσοδιάστημα Πλούτωνα τροπικού, Ποσειδώνα δραγωνικού είναι στις 21ο Διδύμων, με αντισκιά στις 9ο Καρκίνου, πάνω στην τροπική Σελήνη, κάτι που κατά τον Ebertin δίνει «μια παράξενη και ιδιόμορφη γυναίκα» που μπορεί να αναζητά «παράξενες καταστάσεις ψυχικής εμπειρίας» με υψηλόβαθμη ευαισθησία και αλλαγές διαθέσεων

Μήπως αυτό είναι «φωτογραφία» της Janis Joplin;

Είδαμε λοιπόν για άλλη μια φορά τη λειτουργικότητα του δραγωνικού ωροσκοπίου αλλά και τη λειτουργικότητα όλων των τεχνικών της Αστρολογίας και νομίζω πια πως είναι κατανοητό πως μόνο αν δούμε το ωροσκόπιο με χρήση όλων των εργαλείων της τέχνης μας, αυτό πραγματικά απο-καλύπτει.



το άρθρο έχει δημοσιευτεί και στο astrology.gr