Υπάρχουν φορές που η δουλειά του Αστρολόγου γίνεται εξαιρετικά δύσκολη μιας και πρέπει να μπει σε ‘’χωράφια’’ τα οποία χρήζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης και εξαιρετικού σεβασμού τόσο στην προσέγγιση τους και την ανάλυση τους, όσο και στον τρόπο συμβουλής ως προς την επίλυση τους.
Κατά την διάρκεια μιας συνεδρίας στην οποία είχε προσέλθει μια κυρία, από την ανάλυση του γενεθλίου χάρτη, φαίνονταν εξαιρετικά ενεργοποιημένος ο άξονας Κρόνου – Πλούτωνα με ζωτικά σημεία του Ωροσκοπίου της. Η δε ενεργοποίηση του άξονα αυτού συνέπιπτε με περιόδους στις οποίες η κυρία αυτή αντιμετώπιζε προβλήματα σε προσωπικό, οικογενειακό επίπεδο, ακόμα και προβλήματα υγείας τα οποία δεν φαίνονταν να έχουν μια λογικοφανη έστω και κατ’ επίφαση εξήγηση.
Η ενεργοποίηση αυτού του άξονα στις περιόδους αυτές προδιάθετε μόνο σε μια κατάσταση . την χρήση ‘’κοσμικών ενεργειών’’ την χρήση κάποιας μορφής μαγείας με στόχο να πληγεί η εν λόγω κυρία . Πράγματι ήταν έτσι όπως μας αποκάλυψε κατά την διάρκεια αυτής της συνεδρίας. Έθεσε κάποια στιγμή λοιπόν με επίφαση το ερώτημα, του να βρει ποιος είχε στρέψει τέτοιου είδους ενέργειες εναντίον της.
Η απάντηση σε ένα τέτοιο ερώτημα δεν είναι εύκολη. Προϋποθέτει μεγάλο ηθικό σθένος και από τις δυο πλευρές για τον τρόπο με τον οποίο θα χειριστούν τόσο την ερώτηση όσο και τα αποτελέσματα της. Ο ίδιος ο Lilly συμβουλεύει τους αστρολόγους να μην απαντούν ελαφρά τη καρδία σε τέτοιου είδους ερωτήματα και να είναι ιδιαίτερα διστακτικοί ως προς την απάντηση τους.
Ωστόσο η συναισθηματική φόρτιση της ερωτώσης όσο και η ανάγκη της για λήψη μέσων προστασίας (πολλά από τα οποία βέβαια τα είχε ήδη πάρει) μας οδήγησε στην διερεύνηση της ερώτησης. Η χρήση της Ωριαίας Αστρολογίας σε τέτοιου είδους ερωτήσεις είναι πρακτικά μονόδρομος. Έτσι λοιπόν δεχτήκαμε την αυθόρμητη ερώτηση της :
Έχω δεχτεί Μαγεία;
Ποιος ήταν αυτός/αυτή που στράφηκε εναντίον μου ;
Τα χωροχρονικα στοιχεία που χρειαζόμασταν :
Αθήνα, 27/2/2011, 3:11 μμ
Ας εξετάσουμε το πρώτο σκέλος της ερώτησης. Υπήρξε χρήση μαγείας απέναντι στην ερωτώσα; Εάν όντως υπήρξε χρήση κακόβουλης χρήσης Κοσμικών Ενεργειών , χρήση μαγείας τότε ο Ωριαίος χάρτης θα πρέπει να το δείχνει πασιφανώς. Την μεθοδολογία ανάλυσης ενός τέτοιου ερωτήματος μας την δίνει πάλι ο μεγάλος δάσκαλος , ο W. Lilly.
Παραθέτουμε αυτολεξεί απόσπασμα από το έργο του Christian Astrology (2nd Edition, London 1659) με το τρόπο χειρισμού αναλόγων ερωτήσεων από τον μεγάλο Αστρολόγο. Παρατίθεται το κείμενο σε μετάφραση στα Νέα Ελληνικά από το βιβλίο Η Τεχνική της Ωριαίας Αστρολογίας – Εκδόσεις Cosmic Patterns 2004.
Εάν ο Κυβερνήτης του 12ου είναι στο 6ο, ή ο Κυβερνήτης του 6ου στο 12ο, ή ο Κυβερνήτης του Ωροσκόπου στο 12ο, ή ο Κυβερνήτης του 12ου στον Ωροσκόπο, ή ο Κυβερνήτης του 8ου στον Ωροσκόπο, ή ο Κυβερνήτης του Ωροσκόπου στο 8ο, σε μια ερώτηση όπου υπάρχει η υποψία μαγείας, τότε το ενδεχόμενο να υπάρχει μαγεία είναι πιθανό, διαφορετικά όχι:
Ας δούμε πρωταρχικά το χάρτη και αν αυτός ανταποκρίνεται στα ‘’πρότυπα’’ τα οποία δίνει ο μεγάλος δάσκαλος Lilly.
Κυβερνήτης του Ωροσκόπου στον 8ο, Κυβερνήτης του 12ου στον 6ο, η απάντηση είναι πρόδηλη :
Ναι έχει χρησιμοποιηθεί Μαγεία εις βάρος της ερωτώσης
Πάμε λοιπόν στη διερεύνηση του ‘’ποιος ήταν’’ και αυτό είναι κάτι το οποίο θα προκύψει από την ενδελεχή μελέτη του Ωριαίου χάρτη.
Ωροσκόπος στις 2 Λέοντος. Κυβερνήτης του Ωροσκόπου στον 8ο και τους Ιχθύες. Δείχνει την υφή της ερώτησης και επιβεβαιώνει σύμφωνα με την μεθοδολογία ότι υπήρξε χρήση μαγείας. Το ότι μεγάλο μέρος του ζωδίου των Ιχθύων καταλαμβάνει τον 8ο οίκο του Ωριαίου Χάρτη έρχεται να επιβεβαιώσει το γεγονός ότι υπήρξε χρήση κακόβουλων δυνάμεων εναντίων της ερωτώσης (Ιχθύες – 12ος – ο οίκος που παραδοσιακά συνδέεται με θέματα μαγείας). Ο Ήλιος βρίσκεται στις στην 8η των Ιχθύων, πάνω στον ευμενή απλανή SKAT που συνδέεται μεταξύ άλλων και με θέματα προστασίας από κακόβουλες ενέργειες.
Για να κάνουμε ενδελεχεστερη την ερεύνα μας όμως είναι απαραίτητο να ανατρέξουμε στον οίκο του οποίου ο δείκτης θα μας φωτογραφίσει επαρκώς τα όσα έγιναν. Ο οίκος αυτός είναι ο 12ος.
Ακμή 12ου στις 5 Καρκίνου, μοίρα που κατά τον A. Carrelli είναι αρκετά βαριά καθώς και Πύλη (βλ Χ. Παιζη – οι Πυλες του Carrelli) και που συνδέεται εν πολλοίς με τέτοια θέματα.
Κυβερνήτης 12ου η Σελήνη ευρισκόμενη στον Αιγόκερω , σε στενή σύνοδο με Πλούτωνα (που όσο και αν δεν παίρνουμε υπόψη τους μοντέρνους , η σύνοδος αυτή ‘’βγάζει μάτι’’ για το θέμα υπό διερεύνηση). Η αδύναμη αυτή Σελήνη (στο ζώδιο που κατ’ εξοχήν συνδέεται με τελετουργική μαγεία , τον Αιγόκερω), ‘’λατρεύει’’ τον Κρόνο, ‘’λατρεύει’’ έτι περισσότερο τον Πλούτωνα (μιας και βρίσκεται στο ζώδιο της έξαρσης του. Και μη ξεχνάμε ότι για να έχει επιτυχία η όποια κακόβουλη ενέργεια αυτής της μορφής , θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένος ο άξονας Κρόνου – Πλούτωνα στο ωροσκόπιο του ανθρώπου που θα δεχτεί αυτές τις ενέργειες.
Όμως η συγκεκριμένη Σελήνη φωτίζει εναργώς και το άτομο το οποίο εξαπέλυσε τις ενέργειες αυτές εναντίον της ερωτώσης. Γυναίκα , μεγάλης ηλικίας, ψηλή, ξερακιανή αυταρχική από το χώρο εργασίας της ερωτώσης (Σελήνη στον Αιγόκερω στον 6ο).
Χρησιμοποιώντας τεχνικές από τον ευρύτερο χώρο των Εσωτερικών Τεχνών και συγκεκριμένα της Ρουνολογίας, προσδιορίστηκε με ακρίβεια ακόμα και το όνομα του ατόμου που είχε στρέψει τα βέλη του εναντίον της ερωτώσης.
Στην ερώτηση μας αν τα χαρακτηριστικά αλλά και το όνομα ταιριάζουν με αυτά που υποψιαζόταν η ίδια η ερωτώσα , απάντησε καταφατικά .
Όμως τι ήταν αυτό που ‘’προστάτεψε ‘’ από περαιτέρω προβλήματα. Ο δείκτης της ερωτώσας είναι ο Ήλιος μιας και ακμή του 1ου βρίσκεται στον Λέοντα. Ο Ήλιος στους Ιχθύες άρα χορηγός του ο Δίας .
Αυτό σε μεγάλο βαθμό ‘’προστάτεψε’’ την ερωτώσα μιας και τα αποτελέσματα τελετουργικής κατεύθυνσης κοσμικών ενεργειών μπορεί και να είναι αξεπέραστα αν οι ευρύτερες συνθήκες, το επιτρέψουν .
Η Σελήνη στον Αιγόκερω (η φορέας των ενεργειών) μισεί την Σελήνη και Δία. Η ερωτώσα (Ήλιος) βρίσκεται σε ζώδιο του Δία Η Σελήνη μισεί τον Δία γιατί εξασφαλίζει ‘’προστασία’’. Πως όμως συγκεκριμενοποιείται ο Δίας μέσα στον Ωριαίο χάρτη και τι δείχνει για τις ενέργειες της ερωτώσης. Δίας είναι ο φυσικός δείκτης της Εκκλησίας και πιο συγκεκριμένα των Ιερέων . Πράγματι η ερωτώσα είχε καταφύγει στην βοήθεια ενός Ιερέα στην περιοχή της, ο οποίος τελετουργικά αλλά και αποτελεσματικά (Δίας στον 9ο) την βοήθησε στο συγκεκριμένο πρόβλημα.
Επιπρόσθετα η μη ύπαρξη περαιτέρω επιπλοκών αποδίδεται και στο αποκλίνων εξάγωνο που σχηματίζει η Σελήνη με τον Ήλιο. Η ερωτώσα το ξεπέρασε γιατί ο Ήλιος – κύριος δείκτης της – βρίσκεται σε αμοιβαία υποδοχή με τον Δία κάτι που τους καθιστά και τους δυο πανίσχυρους και ικανούς να αντιμετωπίσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ
Στην Ιστορία των Ιδεών, λίγοι όροι είναι τόσο πολύ παρεξηγημένοι όπως ο όρος ‘’Μαγεία’’. Η Μαγεία στη γλώσσα – και μην ξεχνάμε, η χρήση μιας λέξης στα πλαίσια του συστήματος της γλώσσας, δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τη βαθύτερη ουσία της, ‘’μη ρωτάς για το νόημα, ρώτα για την χρήση’’ έλεγε ο μεγάλος Αυστριακός φιλόσοφος Ludwig Wittgenstein, εννοώντας πως ο τρόπος χρήσης μιας λέξης, ενός όρου στα πλαίσια της γλώσσας, αποκαλύπτει και τη βαθύτερη ουσία του, συνδέεται με τις πιο θετικές αλλά και με τις πιο αρνητικές καταστάσεις, έχει τη σημασία του εξαίσιου, του καταπληκτικού (πχ μαγικό τοπίο μαγική βραδιά κ.α), της σαγήνης και της επιβολής – υποβολής (με μάγεψε με τα ωραία λόγια του), της επίτευξης ενός στόχου που αρχικά φαινόταν ακατόρθωτος (ήρθαν όλα όπως τα ήθελα, τελείως μαγικά, χωρίς να το πιστεύω πως θα γινόταν έτσι) και επίσης έχει και τη σημασία της χρήσης υπέρ-ανθρώπινων δυνάμεων, λευκών ή ‘’μαύρων ‘’, για την επίτευξη κάποιου στόχου. Στην τελευταία βασίζονται και όλα τα ‘’συνταγολόγια’’ και όλη η ‘’μαγγανεία’’ (που γι’ αυτήν έχει ειδικό κεφάλαιο η επιστήμη της Λαογραφίας).
Η μαγεία, λοιπόν, είναι μια δραστηριότητα, που χρησιμοποιώντας μια σειρά τελετουργικών, απλών ή μη, προσπαθεί να πετύχει κάποιο αποτέλεσμα, επικαλούμενη, μέσω των τελετουργικών που χρησιμοποιεί, τη βοήθεια υπερβατικών δυνάμεων – που αν θέλουμε να το δούμε ψυχρά επιστημονικά & ορθολογιστικά, μπορεί να μην είναι καθόλου εξωτερικές ή υπέρ – ανθρώπινες, αλλά εσωτερικές δυνάμεις, δυνάμεις του ‘’καθολικού ασυνειδήτου’’ για να θυμηθούμε και τον Yung που υπάρχουν μέσα μας αλλά εμείς δεν τις έχουμε ακόμα εντοπίσει.
Από το βιβλίο ‘’Εσωτερική Αστρολογία’’ Δρ. Χ. Παϊζης 2006