Το πεπρωμένο θύελλα σωστή /Ο άνθρωπος ανήμπορο κλαδί /Πότε η θύελλα ψηλά το ανεβάζει /πότε στα Τάρταρα το κατεβάζει /

κι όταν το πάει με χάρη στα ψηλά /Καυχιέται το κλαδάκι για τα δικά του τα φτερά!


Hieronymus Lorn



Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010

Η ΛΙΛΙΘ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ



1ος οίκος :

Στο 1ο οίκο δηλώνει τα εξής:

- καταπίεση από το περιβάλλον

- καταπίεση από το Εγώ. Όταν το Εγώ δεν ανταποκρίνεται στην ιδεατή εικόνα που θα θέλαμε να έχει.

- καταπίεση από το Εγώ, όταν βλέπουμε να μας οδηγεί σε μια κυριαρχία του πρέπει (δεν εκφράζεται το θέλω).

- επανάσταση εναντίον των άλλων (περιβάλλον) που πολλές φορές καταλήγει σε μοναξιά.

- επανάσταση εναντίον του Εγώ που μπορεί να εκφραστεί και με αυτοκαταστροφική συμπεριφορά.

- Λιλιθ στο 1ο οίκο είναι δείκτης αδυναμίας έκφρασης της προσωπικότητας, ενοχικής συμπεριφοράς λόγω ακραίας σεξουαλικότητας (Λιλιθ) που διστάζει να την ατενίσει και το ίδιο το άτομο (έτσι βγάζει συμπλεγματική συμπεριφορά).



2ος οίκος :

Στο 2ο οίκο δηλώνει επανάσταση στο σύστημα αξιών που υπάρχει γύρω του. Έχουμε το εξής παράδοξο : αν το σύστημα αξιών είναι άκαμπτο και δογματικό το άτομο γίνεται υπερ-επαναστατικό. Αν το σύστημα αξιών είναι ριζοσπαστικό το άτομο γίνεται αντιδραστικό.

Στο 2ο οίκο επίσης δείχνει πως είναι κακός χειριστής των χρημάτων. Μπορεί να έχει προβλήματα στη διαχείριση τους κι επίσης δείχνει και μια αδυναμία διαχείρισης της κληρονομιάς.

Προβλήματα με θρέψη όταν δεν μπορεί να κάνει τις επαναστάσεις ή όταν την απασχολούν θέματα χρηματοοικονομικά.


3ος οίκος :

Στο 3ο οίκο συνήθως το άτομο νιώθει ασφυξία είτε από κάποιο συγγενικό περιβάλλον, είτε από γείτονες, είτε στα πλαίσια του σχολείου ή γενικά σε κάθε μορφή επικοινωνίας, να νιώθει ότι ρουφιέται όταν βρίσκεται με πολύ κόσμο. Επαναστατεί κυρίως λεκτικά (3ος = λόγος) μπορεί να δώσει ένα συγγραφέα – επαναστάτη, κάποιο ακτιβιστή που κλείνει δρόμους (3ος), μπορεί επίσης να δώσει και πλήρη ρήξη με συγγενικό περιβάλλον και σε ακραίες περιπτώσεις να δώσει άτομο που αποφεύγει τα ταξίδια λόγω φοβίας με τα μέσα μαζικών μεταφορών. Σε ακραίες περιπτώσεις αν η Λιλιθ έχει πολλές επιβαρύνσεις μπορεί να παράγει αυτιστική συμπεριφορά.


4ος οίκος :

Στο 4ο οίκο η Λιλιθ δείχνει σχεδόν πάντα προβλήματα μέσα στο σπίτι ή από σπίτι και που λειτουργούν ως εμπόδιο στην υπόλοιπη ζωή του.

Στο 4ο οίκο το άτομο συνήθως επαναστατεί στα πλαίσια της οικογένειας, πολλές φορές εγκαταλείπει το σπίτι. Δείχνει άτομο που μπορεί να επαναστατήσει εναντίον της πατρίδας και να ταλαιπωρηθεί απ’ αυτήν (εξορία, φυλακή). Αλλά μπορεί να δώσει επανάσταση ενάντια στις ίδιες του τις ανάγκες όταν βρίσκει πως αυτές λειτουργούν ως τροχοπέδη σε κάποιες φιλοδοξίες.

Γενικά με Λιλιθ στο 4ο είναι δεδομένη σχεδόν η σύγκρουση με παραδοσιακές αξίες με πατρίδα, οικογένεια, και σύγκρουση με κάθε μορφή συντηρητισμού.


5ος οίκος :

Άρνηση τεκνοποιίας – χαλαρή επιθυμία για παιδιά γιατί νιώθει πως αυτά εμποδίζουν άλλους στόχους. Πολλές φορές άρνηση της δημιουργίας, άρνηση των ερωτικών σχέσεων ή ερωτικές σχέσεις που σκοπό έχουν να δώσουν πρόκληση. Άρνηση της χαράς με τη τρέχουσα σημασία και αναζήτηση χαράς σε τομείς άκρως ιδιόμορφους.

Η Λιλιθ εδώ στερεί τη χαρά. Στην ιδανική μορφή θα δώσει επανάσταση για να διεκδικήσει μορφές χαράς και δημιουργίας, που η συμβατική ηθική απορρίπτει.





6ος οίκος :

Άρνηση της υπαλληλικής εργασίας. Άρνηση κάθε καταπίεσης στο χώρο εργασίας. Λένε πως με Λιλιθ στον 6ο επιβάλλεται το άτομο να κάνει ελεύθερο επάγγελμα μιας και δε λειτουργεί ως υφιστάμενος. Απέχθεια για τις καθημερινές μικροδουλειές. Άρνηση της συμβατικής ιατρικής, προτίμηση σε οποιαδήποτε άλλου είδους θεραπεία.


7ος οίκος :

Επανάσταση σε θέματα γάμου που μπορεί να εκφράζεται και με άρνηση του γάμου, ή τέλεση γάμου με εκκεντρικό τρόπο. Δυσκολίες στο γάμο, δυσκολίες στις συνεργασίες. Συνεχής επανάσταση μέσα στο γάμο και συνεχής δυσαρέσκεια, η οποία λειτουργεί ανασταλτικά σε κάθε αρμονική συμβίωση. Συνεχείς συγκρούσεις με τους άλλους, αίσθηση καταπίεσης απ’ αυτούς και γι’ αυτό πολλές φορές η επιλογή της μοναχικότητας.


8ος οίκος :

Κάποιοι υποστηρίζουν πως εδώ η Λιλιθ έχει έξαρση από οίκο, γιατί σ’ αυτόν τον οίκο εκφράζεται όλη η δαιμονική φύση της. Νιώθει να πνίγεται από τις κατεστημένες απόψεις για τη σεξουαλικότητα (8ος) και γι’ αυτό επαναστατεί σ’ αυτές ακολουθώντας τη πλέον αποκλίνουσα σεξουαλική συμπεριφορά μέσα σ’ ένα φόντο αισθησιασμού και θανάτου. Το σεξ βιώνεται ως πράξη θανάτου, όπου ο ερωτικός σύντροφος καταβροχθίζεται αλλά και το ίδιο το άτομο αποδομείται. Επανάσταση επίσης γίνεται και όταν δεν μπορεί αυτό να πραγματωθεί και εδώ η επανάσταση εκφράζεται με την απόλυτη αποχή από το σεξ, ή με πράξεις εκδίκησης (Σκορπιός) προς το σύντροφο ή με πράξεις μαγικές για εύρεση τέτοιου συντρόφου (απόλυτου, μαγεμένου). Μεγάλες δυστοκίες στη σεξουαλική ζωή και σε θέματα χρηματοοικονομικά.


9ος οίκος :

Επανάσταση σε θέματα σπουδών – υποτίμηση ανωτάτων σπουδών με το επιχείρημα πως δεν έχουν να δώσουν απολύτως τίποτα. Πολλές φορές άρνηση τυπικής κατοχύρωσης σπουδών. Και βέβαια δηλώνει αμφισβήτηση σε θέματα θρησκείας (Τοξότης) ροπή προς αιρετικές φιλοσοφίες και μια παράξενη κακοδαιμονία σε θέματα που συνδέονται με εξωτερικό (9ος) και υιοθέτηση πολιτικών απόψεων αντιαποικιοκρατικών (9ος) και γενικότερα αμφισβήτηση κατεστημένων θεσμών (εκκλησία, δικαιοσύνη, εκπαίδευση). Τάση να γνωρίσει όλη τη γκάμα της ερωτικής συμπεριφοράς (9ος = επέκταση).


10ος οίκος :

Επανάσταση κατά του πατέρα, επανάσταση σε κάθε μορφή αυθεντίας (10ος), πολλές φορές άρνηση της καριέρας και άρνηση ειδικότερα κάθε πνεύματος «γιαπισμού». Πάντα θα βάζει σε πρώτη μοίρα τις δικές της ανάγκες και σε δεύτερη μοίρα τη κοινωνική καταξίωση. Σε ακραία μορφή μπορεί να δώσει αυτόν που επαναστατεί σε κάθε εξουσία.


11ος οίκος :

Άρνηση συμμετοχής σε συλλογικούς χώρους παρά μόνο αν νιώθει πως σ’ αυτούς έχει το πάνω χέρι. Μεγάλη δυσκολία στις φιλίες, εξαπάτηση από φιλίες, ταλαιπωρία από θέματα συλλογικών χώρων. Γενικά τάση να συμμετέχει σε εκκεντρικούς και πρωτοποριακούς συλλογικούς χώρους όπου εκεί βρίσκει το βαθύτερο εαυτό του.


12ος οίκος :

Επανάσταση κατά της μοναξιάς που μπορεί να εκδηλωθεί ακόμα και με ικεσία συντροφιάς, ή αν αυτό δε γίνει δυνατό, προσπάθεια να βρει συντροφιά ή να υπερβεί τη μοναχικότητα μέσα από υποκατάστατα Ποσειδώνειας φύσης. Επαναστατική τάση σε κάθε τι που λειτουργεί περιοριστικά και αίσθηση συμπάθειας προς όλους όσους βρίσκονται σε χώρους εγκλεισμού. Διαρκής φοβία εγκλεισμού.