Το πεπρωμένο θύελλα σωστή /Ο άνθρωπος ανήμπορο κλαδί /Πότε η θύελλα ψηλά το ανεβάζει /πότε στα Τάρταρα το κατεβάζει /

κι όταν το πάει με χάρη στα ψηλά /Καυχιέται το κλαδάκι για τα δικά του τα φτερά!


Hieronymus Lorn



Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011

Μουσική ιδιοφυΐα και δραγωνικό ωροσκόπιο - Wolfgang Amadeus Mozart



Η μουσική ιδιοφυΐα του Mozart είναι αναμφισβήτητη (έκανε άλλωστε και το Σαλιέρι κυριολεκτικά «να σκάσει»)· από μικρός έπαιζε αβίαστα, τόσο προκλητικά, ώστε πολλοί υποστηρικτές της θεωρίας της μετενσάρκωσης να χρησιμοποιούν το Mozart ως ζωντανό παράδειγμα της ισχύος της, μιας και δεν εξηγείται πως ένα μικρό παιδί παίζει τόσο φυσικά δύσκολα μουσικά κομμάτια. Ας δούμε καταρχήν τι δείχνει το τροπικό ωροσκόπιο:


Ωροσκόπος, Β. Δεσμός σε στενή σύνοδο σε μοίρα ταλέντου (η 12ο των μεταβλητών ως απέχουσα 72ο από τα αφετηριακά σημεία της 0ο των παρορμητικών, απόσταση που συνδέεται με το πεντάγωνο, όψη φύσεως Λέοντα που συνδέεται με ποικίλα ταλέντα, θεωρείται «μοίρα ταλέντου»· για περισσότερα παραπέμπουμε στο βιβλίο μας «Οι ενεργειακά φορτισμένες πύλες – μοίρες του ζωδιακού» αλλά και στα πλαίσια αυτής της στήλης θα αναφερθούμε αργότερα, με άλλα κείμενά μας). Στην εμπλοκή Δεσμών / Ωροσκόπου παρεμβαίνει και ο πλανήτης της ευφυΐας, ο Ουρανός, πάλι σε μοίρα ταλέντου και σε σύνοδο με Ν. Δεσμό, κάτι που ευνοεί θεωρίες για παρελθούσα εμπειρία καλλιτεχνικής (λόγω Ιχθύων) ευφυΐας (Ουρανός).

Ποσειδώνας (τροπικός πλανήτης της τέχνης, κυβερνήτης Ν. Δεσμού) στις 9ο Λέοντα σε μοίρα που ο Carelli τη συνδέει με «καρμικό θεραπευτή»· πράγματι η μουσική του Mozart έχει εκπληκτική λειτουργικότητα σε θεραπείες, τη συνιστούν (και τη χρησιμοποιούν) μάλιστα και πολλοί ψυχοθεραπευτές.

Ποσειδώνας δραγωνικός στις 28ο Υδροχόου, σε ακριβέστατη σύνοδο με τροπική Αφροδίτη (άλλος καλλιτεχνικός πλανήτης).

Ήλιος, Ερμής τροπικός σε κρίσιμες μοίρες, δηλ. Ε.Φ.Σ. (Ενεργειακά Φορτισμένα Σημεία) σε ακριβέστατη αντίθεση, άρα εμπλοκή με τον πλανήτη της τέχνης, τον Ποσειδώνα.

Ήλιος, Ερμής δραγωνικοί στο βασιλικό αστέρα Regulus, απέναντι από δραγωνική Αφροδίτη (σε μικρή ανοχή).



Σελήνη, Πλούτωνας σε κρίσιμη μοίρα στο τροπικό (17ο Τοξότη) δείχνουν ικανότητα επέμβασης στον ψυχισμό (Σελήνη) και ικανότητα συναισθηματικού μετασχηματισμού (Σελήνη/ Πλούτωνας κατά Ebertin είναι ο άξονας του συναισθηματικού μετασχηματισμού). Πράγματι η μουσική του Mozart μπορεί ακόμα και να ηρεμήσει, να μετασχηματίσει και να μετουσιώσει φορτισμένο συναισθηματικό δυναμικό. Δείχνει όμως αυτή η σύνοδος πως και αυτός μπορούσε να μετουσιώνει τα συναισθήματά του και να τα χρησιμοποιεί ως «πρώτη ύλη» της μουσικής δημιουργίας.

Υπόψη πως στο δραγωνικό η Σελήνη «περνά» στον Καρκίνο, το ζώδιό της, άρα αποκτά και «τίτλους, θεμελιώδεις δυνάμεις.

Ο τροπικός υποτονικός Άρης του Καρκίνου (στον οίκο, όμως, της έξαρσής του, στο 10ο) στο δραγωνικό αναβαθμίζεται, βρίσκεται στο ζώδιο της έξαρσής του, τον Αιγόκερω και στην ακμή του 5ου τροπικού οίκου, οίκου τέχνης.

Τροπικό M/C σε βασιλικό αστέρα (Aldebaran) σε ακριβέστατα τρίγωνα και εξάγωνα με Ερμή, Ήλιο, Ποσειδώνα (φυσικά οι ίδιες όψεις υπάρχουν και στο δραγωνικό M/C).

Τέλος ο δραγωνικός ωροσκόπος στις 1ο Κριού, πάνω στο δραγωνικό Δεσμό αλλά κοντά και στη «μοίρα της ανθρωπότητας» (0ο Κριού).

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει ο δραγωνικός Δίας· είναι στις 7ο Ταύρου και εμπλέκεται με Ήλιο, Ερμή, Ποσειδώνα τροπικό. Παρατηρείστε πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν και στο ωροσκόπιο  του Mozart (τροπικό και δραγωνικό) οι κρίσιμες μοίρες, οι βασιλικοί αστέρες, οι πύλες. Δείτε επίσης πως οι πλανήτες της τέχνης (Αφροδίτη, Ποσειδώνας) εμπλέκονται μεταξύ τους αλλά προσέξτε ιδιαίτερα τους δεσμούς της Σελήνης: Βόρειος Παρθένου, Νότιος Ιχθύων δηλώνουν πάντα προσφορά, συγκεκριμένη, απλή (λόγω Παρθένου) και καλλιτεχνική (λόγω Ιχθύων), καθώς και θεραπεία μέσα από την προσφορά (μην ξεχνάμε, όμως είπαμε πιο πάνω, και το θεραπευτικό χαρακτήρα της μουσικής του)· και, βέβαια, οι κυβερνήτες των Δεσμών Ποσειδώνας-Ερμής σε Ε.Φ.Σ. και σε εμπλοκή μεταξύ τους, με όψη 180ο μοιρών.

Το άρθρο έχει δημοσιευτεί και στο astrology.gr