Το πεπρωμένο θύελλα σωστή /Ο άνθρωπος ανήμπορο κλαδί /Πότε η θύελλα ψηλά το ανεβάζει /πότε στα Τάρταρα το κατεβάζει /

κι όταν το πάει με χάρη στα ψηλά /Καυχιέται το κλαδάκι για τα δικά του τα φτερά!


Hieronymus Lorn



Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ADOLF HITLER: ΔΡΑΓΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ «ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ»




In der Groesse der Luege liegt ein Factor des Geglaubtwerdens” (στο μέγεθος του ψεύδους βρίσκεται ένας παράγοντας πειστικότητας) 
Adolf Hitler

«Ο μύθος του 20ου αιώνα» ήταν το βασικότερο έργο του Ρόζενμπεργκ, του φιλοσόφου του εθνικοσοσιαλιστικού (ναζιστικού) κόμματος· στον ιδρυτή του εθνικοσοσιαλισμού, τον Hitler, κάλλιστα μπορούμε να προσάψουμε αυτόν τον χαρακτηρισμό, ήταν «ο μύθος του 20ου αιώνα», είναι ίσως το γνωστότερο πρόσωπο αυτού του αιώνα, πρόσωπο που για ένα διάστημα 12 χρόνων (1933-1945) είχε αυτό που αποκαλείται «απόλυτη εξουσία» σε μία από τις πιο αναπτυγμένες – σε όλα τα επίπεδα – χώρες του κόσμου αλλά και σε πολλές άλλες χώρες.

Ας δούμε αρχικά πώς οι δεσμοί της Σελήνης από ζώδιο και οίκο «φωτογραφίζουν» το πρόγραμμα του Hitler.



Α) ΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΣΤΟ ΤΡΟΠΙΚΟ ΖΩΔΙΟ

Βόρειος Δεσμός στον Καρκίνο στον ένατο και Νότιος Αιγόκερω στον τρίτο οίκο, εξηγεί πολύ καλά κάποια τάση για «επέκταση» (9ος) της πατρίδας, της φυλής (Καρκίνος)· άλλωστε ένα από τα γνωστότερα ναζιστικά τραγούδια προκλητικά δήλωνε: ''σήμερα μας ανήκει η Γερμανία, και αύριο ολόκληρος ο κόσμος''- heute gehoert uns Deutschland und morgen die ganze Welt



Όπλο για την επίτευξη αυτού του στόχου μπορεί να είναι κάποιος λόγος (3ος) εξουσιαστικός (Αιγόκερως), τυχοδιωκτικός (η 15ο του Αιγόκερω είναι η απόλυτη πτώση του Δία και θεωρείται από τον Carelli «πύλη του τυχοδιώκτη») ο συνδυασμός επίσης 3ου/9ου οίκου, Καρκίνου – Αιγόκερω δείχνει και μια φιλοσοφία (9ος) εθνοκεντρική (Καρκίνος) που έχει εξουσιαστικές (Αιγόκερως) βλέψεις σε γειτονικά (3ος) κράτη. Δείχνει επίσης λόγο (3ο) τυχοδιωκτικό (15ο Αιγόκερω) – δεν είναι καθόλου τυχαίο το μότο που βάλαμε στο άρθρο – που αποβλέπει στο να εγκαθιδρυθεί (Αιγόκερως) η πατρίδα (Καρκίνος) στην ανθρωπότητα (9ος οίκος) και οικοδομεί μια φιλοσοφία (9ος) τυχοδιωκτική (15ο Αιγόκερω) «σκληρή» και ανελέητη που προωθεί αυτούς τους στόχους. 



Να το ξέρετε πως η αποκωδικοποίηση των Δεσμών της Σελήνης ενός ωροσκοπίου από οίκο και ζώδιο ίσως είναι η σημαντικότερη κίνηση στην προσπάθεια για την κατανόησή του.



Προσέξτε όμως, για να αρχίσουμε τις δραγωνικές αναγωγές, ο δραγωνικός Ήλιος στις 15ο Αιγόκερω, ακριβώς στο Νότιο Δεσμό, επιτείνει όλα όσα αναφέραμε παραπάνω· ίσως αυτό βέβαια να δηλώνει και κάποιο «παρελθόν» εξουσίας ή κατάχρησης εξουσίας, γιατί η 15ο Αιγόκερω έχει κυρίως τυχοδιωκτικό-αριβιστικό-οπορτουνιστικό χαρακτήρα (όπως και η 25ο Αιγόκερω).

Β) Ο ρόλος του Πλούτωνα

Σε έναν άνθρωπο που μπόρεσε να ασκήσει τόση επιρροή σε μάζες, που σχεδίασε μαζικές δολοφονίες και δε δίστασε να εκκαθαρίσει τα περίφημα «Τάγματα εφόδου» (Sturm Abteilungen) και τον αρχηγό τους Ernst Röhm, που του έφεραν στην εξουσία (αυτά έγιναν στην περίφημη «Νύχτα των μεγάλων μαχαιριών» που έξοχα απεικόνισε ο μεγάλος Λουκίνο Βισκόντι στους «Καταραμένους»), δεν μπορεί να μην είναι έντονη παρουσία του Άρη και του Πλούτωνα.

Στο τροπικό όμως ωροσκόπιο ο αδύναμος τροπικός Άρης του Ταύρου- σε σύνοδο μάλιστα με την Αφροδίτη – δε συνηγορεί για τέτοιες ποιότητες· μόνο «βαρύ» στοιχείο είναι το τετράγωνό του με τον Κρόνο και η ακριβέστατη σύνοδος με αντισκιά (αυτό δείχνει σκληρότητα, δύσκολη σεξουαλική ζωή, μεγάλες δυσκολίες και αντοχές, όχι όμως «μαζικό δολοφόνο»). Εδώ και πάλι θα λειτουργήσει αποκαλυπτικά το δραγωνικό ωροσκόπιο.

Ο δραγωνικός Πλούτωνας στις 19ο Υδροχόου, σε τετράγωνο με τροπικό Άρη και αντίθεση με τροπικό Κρόνο, άρα έχουμε την όψη της βίας, σκληρή όψη Άρη, Πλούτωνα με εμπλοκή μάλιστα και Κρόνου. Για την εμπλοκή αυτή ο Ebertin μιλά για άνθρωπο που «αναποδογυρίζει» τις πέτρες, μέχρι να πετύχει το στόχο του, όπως και ο  Hitler μπόρεσε από απλός δεκανέας του γερμανικού στρατού να γίνει ο απόλυτος καγκελάριος της Γερμανίας!

Επίσης ο δραγωνικός Άρης στις 1ο Υδροχόου, σε ακριβέστατο τετράγωνο με τροπικό Ήλιο δίνει στον Ήλιο μια επιθετικότητα που δεν την υποπτευόμαστε από ένα «αναιμικό» συντηρητικό Ήλιο του Ταύρου (υπόψη πως ο δραγωνικός Πλούτωνας κάνει τετράγωνο και με την παντοδύναμη – λόγω Ταύρου – τροπική Αφροδίτη κάτι που εξηγεί και τις «μοιραίες» ερωτικές του σχέσεις, ακόμα και αιμομικτικές, τη μοιραία επίδρασή του στις μάζες (που, κατά τον άσπονδο φίλο του Mussolini, είναι «θηλυκές»...), αλλά εξηγεί και το θάνατο της συντρόφου του Eva Braun, που αυτοκτόνησε μαζί του.




Γ) Ο ρόλος Ποσειδώνα και Ουρανού

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο εθνικοσοσιαλισμός ήταν κίνημα μαζικό, με επαναστατικό χαρακτήρα και με ρητορική καθαρά «αντικαπιταλιστική». Ο επαναστατικός αυτός χαρακτήρας απαιτεί ενεργό Ουρανό. Ας δούμε πως αυτός φαίνεται και στον τροπικό και στο δραγωνικό ωροσκόπιο:

Στο τροπικό στις 19ο Ζυγού, στην «πιο σκοτεινή μοίρα του ζωδιακού», όπως έχουμε γράψει και στο άρθρο μας για τον A. Crowley, στο οποίο και παραπέμπουμε όποιον θέλει περισσότερα γι’ αυτή τη μοίρα ή και στο βιβλίο μας «Οι πύλες του Carelli», για πλήρη ανάλυσή της. Στο δραγωνικό ο άξονας M/C | I/C, ο σημαντικότερος, ίσως, άξονας ενός ωροσκοπίου είναι στις 19ο Κριού/ Ζυγού, σε άμεση εμπλοκή με τροπικό Ουρανό· υπόψη πως το δραγωνικό M/C είναι στις 19ο Κριού, στην απόλυτη έξαρση του Ήλιου, κάτι που εξηγεί και το χαρακτηρισμό του «οδηγού» [Führer] καθώς και το ότι το κίνημά του βασίζονταν στην περίφημη «αρχή του αρχηγού» [Führerprinzip].

Ο δραγωνικός τώρα Ουρανός στις 4ο Καρκίνου, απέναντι από τη Σελήνη και το Δία του (6ο και 8ο Αιγόκερω αντίστοιχα), κάτι που εξηγεί και τις μεταπτώσεις αλλά και τον ταραγμένο ψυχισμό του, όμως και την «εκρηκτική» επίδρασή του στο λαό. Ας δούμε όμως και τον Ποσειδώνα, ο οποίος στο δραγωνικό είναι στις 15ο Υδροχόου, σε τετράγωνο με τροπικό Άρη/ Αφροδίτη και αντίθεση με τροπικό Κρόνο. Δείτε πως όλοι οι αργοί πλανήτες επηρεάζουν ζωτικά σημεία του ωροσκοπίου:

Ποσειδώνας δραγωνικός σε τετράγωνο με τροπικό Άρη, Αφροδίτη, αντίθεση με τροπικό Κρόνο.

Πλούτωνας δραγωνικός, τα ίδια.

Ουρανός δραγωνικός σε αντίθεση με τροπικούς Δία, Σελήνη.
Κρόνος τροπικός με αντισκιά πάνω σε Άρη, Αφροδίτη.

Τέλος ο δραγωνικός Ήλιος στον Αιγόκερω και τροπικός Ήλιος στον Ταύρο, δείχνει μια ιδιοσυγκρασία που θέλει ασφάλεια για να εκδιπλώσει τη φιλοδοξία της και γι’ αυτό εκκαθαρίζει ό,τι υπονομεύει αυτήν την ασφάλεια. Η ανάγκη για ασφάλεια (τροπικός Ήλιος) μπορεί να οδηγήσει σε σκληρότητα (δραγωνικός Ήλιος), η φιλοδοξία (δραγωνικός Ήλιος) αναζητά στερεές βάσεις (τροπικός) για να εκδιπλωθεί.

Η δραγωνική Σελήνη στην Παρθένο, πάνω στο Denebola, απλανή που συνδέεται με πτώσεις, ανατροπές, ακόμα και ατιμώσεις εξηγεί εν πολλοίς και το τέλος του, ακόμα και την κακή υστεροφημία του, ενώ ο συνδυασμός της με την «παγωμένη» Σελήνη του Αιγόκερω δείχνει και εξηγεί την ικανότητα διαχείρισης των συναισθημάτων, τη συναισθηματική παγωμάρα και νέκρωση, αν αυτή είναι απαραίτητη για πραγματοποίηση των στόχων.

Δ) Οι κυβερνήτες των Δεσμών

Να ξέρετε πως σημαντικό ρόλο σ’ ένα ωροσκόπιο δεν έχουν μόνο οι Δεσμοί της Σελήνης αλλά και οι κυβερνήτες τους. Ο κυβερνήτης του Βόρειου, η Σελήνη, αδύναμη στο τροπικό, χωρίς τίτλους και σε κάκιστο απλανή στο δραγωνικό, δεν είναι ό,τι ευνοϊκότερο για θετική πραγμάτωση του Β. Δεσμού· ο κυβερνήτης του Νότιου, ο Κρόνος, σε τροπικό και δραγωνικό σε αδυναμία και πτώση είναι ακόμα χειρότερη ένδειξη και δείχνει παρελθόν κακής χρήσης εξουσίας (ο Κρόνος στο 10ο σε τροπικό και δραγωνικό αλλά σε κάκιστες ζωδιακές θέσεις). Η κατάχρηση εξουσίας και σ’ αυτή την ενσάρκωση – αν δεχτούμε τη μεταφυσική θεωρία της μετενσάρκωσης – του στοίχισε την αυτοκτονία στην Καγκελαρία το Μάη του ’45.




το άρθρο έχει δημοσιευτεί και στο astrology.gr