Το πεπρωμένο θύελλα σωστή /Ο άνθρωπος ανήμπορο κλαδί /Πότε η θύελλα ψηλά το ανεβάζει /πότε στα Τάρταρα το κατεβάζει /

κι όταν το πάει με χάρη στα ψηλά /Καυχιέται το κλαδάκι για τα δικά του τα φτερά!


Hieronymus Lorn



Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2010

ΑΝΑΛΥΣΗ ΩΡΙΑΙΟΥ ΧΑΡΤΗ - Παραδειγμα 4ο



ΤΑΞΙΔΙ

Κάποιες φορές μπορεί η ερώτησή μας να είναι συγκεκριμένη, αλλά ο ωριαίος χάρτης που καταστρώνουμε μας λέει πολλά περισσότερα πράγματα απ’ ότι εμείς ρωτάμε, απαντά ακόμα και σε ερωτήσεις πέρα από την κύρια ερώτησή μας, εικονίζει τον ψυχισμό μας, δείχνει τους φόβους και τις ανασφάλειές μας.

Μην ξεχνάμε, όλα τα μαντικά συστήματα - και η ωριαία, είναι «αστρομαντεία» κατά τον Alan Leo - βασίζονται στην προϋπόθεση πως μέσα από το «καθολικό ασυνείδητο» όλοι, τα πάντα, βρίσκονται σε σχέση αλληλεξάρτησης, παρελθόν, παρόν και μέλλον είναι ένα και, κατ’ επέκταση, αφού το μέλλον δεν είναι ένα «όχι ακόμα» αλλά κάτι υπαρκτό που απλώς εμείς λόγω συγκεκριμένων περιορισμών δεν μπορούμε να το αντιληφθούμε, το μέλλον δηλαδή μπορεί να είναι άδηλο αλλά όχι ανύπαρκτο, υπάρχει απλώς ο εγκλωβισμός μας στις χωροχρονικές συντεταγμένες που εμποδίζει να το «δούμε».

Η επαφή μ’ αυτό δε γίνεται διασκεπτικά, ορθολογιστικά αλλά μέσα από άλλες διαδικασίες είτε προφητικές είτε σημειολογικές. Το μέλλον δηλαδή έρχεται σ’ εμάς (μην έχουμε την αυτάρεσκη αυταπάτη πως μπορούμε εμείς να πάμε σ’ αυτό) μέσα από διάφορα σύμβολα γι’αυτό και όταν ανοιγόμαστε σε τέτοια σύμβολα (π.χ. ρίχνουμε μια ωριαία), αυτό μας λέει πολύ περισσότερα πράγματα απ’ όσα ρωτήσαμε, μιας και βρήκε ευκαιρία να μας μιλήσει.

Ο κόσμος του υπέρλογου (και το μέλλον και η ψυχή είναι σ’ αυτό τον κόσμο) μιλά μια «ξεχασμένη γλώσσα» (για να θυμηθούμε το έξοχο βιβλίο του Erich Fromm) που μόνο αν τη θυμηθούμε θα μπορέσουμε να πάρουμε τις πληροφορίες, που θέλουμε απ’ αυτό, τη γλώσσα των συμβόλων-«σημείων».

Έτσι και στη συγκεκριμένη ωριαία, ενώ το ερώτημα του ερωτώντος ήταν απλώς αν θα κάνει ταξίδι, η ωριαία είπε πολύ περισσότερα. Υπόψη, η ωριαία αυτή είναι υπόδειγμα για το πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να οδηγηθεί σε σφάλμα αν δε χρησιμοποιεί στην προσπέλαση της ερώτησης και σύγχρονα εργαλεία.

Ας δούμε, όμως, την ερώτηση:

Η ερώτηση έγινε με σαφήνεια στις 20.7.09, ώρα 1.47μ.μ. στην Αθήνα και ήταν σαφής: «θα γίνει το ταξίδι που σκοπεύω;». Ούτε αν το ταξίδι θα είναι καλό, ούτε αν θα περάσει καλά, απλώς αν θα γίνει το ταξίδι.



Ας ξεκινήσουμε την προσπέλαση της ερώτησης.

  •  Δεν υπάρχουν απαγορευτικά σημάδια (πρώτες – τελευταίες μοίρες, Κρόνος σε 1-7 κ.ά.).

  • Ο ωροσκόπος και η Σελήνη είναι βέβαια στον «καμένο δρόμο», αυτό όμως δεν είναι απαγορευτικό. Δείχνει πως το ταξίδι έγινε κρυφά, είχε κάποιο στοιχείο «παρανομίας» και ο ερωτών δεν ήθελε κατά βάθος να πάει. Πήγε στα πλαίσια του «τραβάτε με κι ας κλαίω...».

  • Η πλανητική ώρα είναι ώρα Αφροδίτης και πράγματι το ταξίδι έγινε κυρίως σε πλαίσια συνεργασίας. Επειδή η συνεργασία είχε κάποιο «παράνομο» χαρακτήρα και σκοτεινό, ο ωροσκόπος στο Σκορπιό το δηλώνει, όπως επίσης και πως ο ερωτών στο ταξίδι μετέφερε ένα μεγάλο χρηματικό ποσόν που δεν πρόλαβε να το επενδύσει και ούτε βέβαια μπορούσε να το αφήσει στο σπίτι του. Άρα, πιστεύουμε, η ώρα Αφροδίτης, είναι συμβατή με τον ωροσκόπο στο Σκορπιό γιατί το ταξίδι και φύσεως συνεργασίας ήταν και με τα οικονομικά είχε σχέση, που και τα δύο σχετίζονται με την Αφροδίτη και μάλιστα με Αφροδίτη και Σκορπιό.

  • Ο Άρης - ο παραδοσιακός δείκτης του ερωτώντος στις 12ο Διδύμων στον 8ο οίκο, κάτι που δείχνει:

o Το ταξίδι (Δίδυμοι)

o Το «κρυφό» και «παράνομο» του ταξιδιού (8ος)

o Το άγχος του ερωτώντος όχι μόνο για το αν θα γίνει το ταξίδι αλλά και για το αν θέλει να γίνει.

o Τα χρήματα που ΄φερε μαζί του.

  • Δείκτης του ερωτώντος είναι και η Σελήνη, στην πτώση της (Σκορπιός) και βαθύτατα επιβαρημένη επειδή βρίσκεται στον καμένο δρόμο.

  • Ο Κρόνος, δείκτη του ταξιδιού, στις 19ο Παρθένου σε συγκλίνον τετράγωνο με τον Άρη, δείκτη του ερωτώντος. Εύκολα θα μπορούσε να πει κάποιος: «το ταξίδι δε θα γίνει» αλλά όμως το ταξίδι έγινε. Πώς λειτούργησε το τετράγωνο θα το πούμε παρακάτω. Ας δούμε τώρα γιατί έγινε:

  • Η Σελήνη, δεύτερος δείκτης του ερωτώντος, κυβερνήτρια οίκου ταξιδιού στον (ένατος) στον 1ο οίκο είναι σοβαρή ένδειξη για ταξίδι

  • Η Σελήνη σε συγκλίνουσα όψη εξαγώνου με τον Κρόνο, δείκτη του ταξιδιού εγκρίνει και επαυξάνει την πιθανότητα ταξιδιού.

  • Οι «σκληρές» όψεις που κάνει στην πορεία της στο ζώδιο με Δία, Ποσειδώνα δείχνουν περισσότερο την αστάθεια, τη μεταβλητότητα του ερωτώντος (πράγματι πολλές φορές το ανέβαλε ή το μετέθεσε) παρά ακύρωσή του, δείχνουν τη σύγχυση του ερωτώντος για το ταξίδι. Άλλωστε η τελευταία όψη της Σελήνης στο Σκορπιό είναι ένα ακριβέστατο τρίγωνο με τον Ουρανό που βρίσκεται σε ζώδιο ρομαντισμού, θυσίας (Ιχθύες) και σε οίκο έρωτα και επενδύσεων, στοιχεία που είχε το ταξίδι.

Άρα, ως συμπέρασμα
αν ο ένας δείκτης (εδώ Άρης) συγκρούεται με το δείκτη του θέματος,
δεν έχουμε απαραίτητα ακύρωση της απάντησης,
 αν η Σελήνη συνηγορεί ευμενώς.

Ας δούμε, όμως, και κάτι πραγματικά εκπληκτικό. Ναι οι δείκτες Άρης/ Κρόνος είναι σε συγκλίνουσα όψη τετραγώνου, όμως το μεσοδιάστημά τους είναι ακριβώς στις 6ο Λέοντα, πάνω στον Ήλιο. Εφιαλτικό, θα έλεγε κάποιος ημιμαθής της Κοσμοβιολογίας, ας δούμε, όμως, τι γράφει γι’ αυτόν το συνδυασμό ο Ebertin. «Η αναγκαιότητα υπέρβασης προβλήματος ασθένειας». Πράγματι το ταξίδι έγινε, όμως και ο ερωτών και το πρόσωπο που συνάντησε στο ταξίδι αρρώστησαν. Σίγουρα το πρόβλημα προϋπήρχε, στο ταξίδι πήγαν όλα θαυμάσια και το πρόβλημα εκδηλώθηκε μετά το ταξίδι. Άλλωστε ο Άρης, κυβερνήτης 1ου/ 6ου (οίκων υγείας) σε τετράγωνο με Κρόνο δίνει πρόβλημα υγείας, ο Ερμής στις 22ο Λέοντα, φυσικός δείκτης 6ου (λόγω Παρθένου) σε αντίθεση με Ποσειδώνα, κάτι που πάλι είναι ένδειξη εξασθένησης. Το ταξίδι, λοιπόν, έγινε, ο ερωτών πέρασε μάλλον καλά και τα δύσκολα που έδειχνε η ωριαία είχαν να κάνουν με τα «παρεπόμενα» του ταξιδιού. Ταλαιπωρία είχε και πολλά διλήμματα (δες την 150ο Σελήνης/ Άρη, δείκτες του ερωτόντος) εσωτερικά.

Καθοριστικό ρόλο στη διεξαγωγή του ταξιδιού φαίνεται πως έπαιξε ο Κλήρος της Τύχης, που είναι πάνω στην ακμή του 4ου οίκου, του οίκου που συνδέεται με το τέλος της υπόθεσης και που έχει υποδοχέα τον Ουρανό (μην ξεχνάμε ο Κλήρος της Τύχης είναι στον Υδροχόο), ο οποίος είναι ο πλανήτης με τον οποίο θα κλείσει τέτοιο τρίγωνο η Σελήνη, δείκτης του ερωτώντος. Πάντως ο «σκοτεινός» χαρακτήρας του ταξιδιού φαίνεται από τον Πλούτωνα στην ακμή του 3ου οίκου (οίκου ταξιδιών), την Αφροδίτη, κυβερνήτρια 12ου, έτοιμη να κλείσει σκληρή αντίθεση με Πλούτωνα σε οίκους ταξιδιού (9/3).

Πάντως, η καταπίεση του ερωτώντος -έκανε το ταξίδι για να μη δυσαρεστήσει το άλλο πρόσωπο - εικονίζεται τέλεια από το M/C που είναι 10ο Λέοντος σε ακριβέστατο τετράγωνο με το M/C Κρόνου / Πλούτωνα (10ο Σκορπιού), κοντά σε προηγηθείσα έκλειψη. Αυτό δείχνει υπομονή, συνεκτικότητα και αυτοθυσία. Φυσικά και δε λειτούργησε ακυρωτικά στη διεξαγωγή του ταξιδιού. Είδαμε λοιπόν πόσο προσεκτικοί πρέπει να είμαστε στη διαπραγμάτευση μιας ερώτησης και όταν βλέπουμε Άρη/ Κρόνο μην υποπτευόμαστε «σώνει και καλά».... θάνατο ή Κρόνο/ Πλούτωνα αν βλέπουμε να μιλάμε αμέσως για καταστροφή. Πιστεύουμε πως η ωριαία αυτή είναι διδακτική για πολλά.

1. Δείχνει πως πρέπει να παίρνουμε υπόψη και τους 2 (ή και περισσότερους) δείκτες του ερωτώντος.

2. Δείχνει τη λειτουργικότητα των μοντέρνων πλανητών (που, χωρίς να τους υποτιμούμε, καλό είναι να μην τους εκλαμβάνουμε ως δείκτες).

3. Δείχνει τη σημασία που έχει η πορεία της Σελήνης στο ζώδιο.

4. Το σπουδαίο ρόλο του Κλήρου της Τύχης και τον κυβερνήτη του.

5. Τέλος, δείχνει πως τα M/Δ εικονίζουν τέλεια την κατάσταση· ο Κρόνος/ Πλούτωνας στο M/C δεν ακυρώνει το ταξίδι, δείχνει όμως τέλεια πως ο ερωτών το κάνει με «βαριά» καρδιά, δείχνει πως θα προτιμούσε να το αποφύγει, χωρίς όμως να στενοχωρήσει κάποιους. Ο Ήλιος σε Μ/Δ Άρη, Κρόνου, δεν ακυρώνει το ταξίδι, δείχνει όμως κάποια «μπλοκαρισμένη ενέργεια» και κάποιο πρόβλημα υγείας που, πράγματι, παρουσιάστηκε μετά το (το τονίζουμε) ταξίδι.

  • Βέβαια και οι Δεσμοί της Σελήνης σε οίκο ταξιδιού δε συνηγορούσαν για ό,τι καλύτερο σε ταξίδι μιας και βρίσκονταν σχεδόν πάνω σε προηγηθείσα ηλιακή έκλειψη.

  • Επίσης ο Asc 4ο Σκορπιού στην απόλυτη πτώση της Σελήνης και με αντισκιά στον Ποσειδώνα αμέσως δείχνουν πως το ταξίδι - γίνει δε γίνει - θα είναι προβληματικό και το M/C με Κρόνο / Πλούτωνα επάνω συνηγορεί γι’ αυτή.

  • Τέλος, η Σελήνη στον καμένο Δρόμο όχι μόνο δεν εμπόδισε το ταξίδι, «έκαψε» όμως τη γούνα του ερωτώντος που γύρισε άρρωστος. Αυτά, για να μη βιαζόμαστε να κρίνουμε ωριαία χωρίς να την έχουμε εξαντλήσει αλλά και να έχουμε και οι ίδιοι εξαντληθεί.