Μικρά Εισαγωγικά
Από την εποχή της αρχαιότητας είχαν εντοπισθεί κάποια σημεία του ζωδιακού κύκλου που θεωρείτο πως είχαν μια ιδιαίτερη ενεργειακή φόρτιση. Ήταν οι απόλυτες εξάρσεις και πτώσεις πλανητών, οι κρίσιμες μοίρες, σημεία που βρίσκονταν σημαντικοί απλανείς και σημεία που βρίσκονταν οι Δεσμοί των πλανητών.
Η γνώση αυτή των ενεργειακά φορτισμένων σημείων πέρασε και στη Μεσαιωνική Αστρολογία, όπου εκεί η σύνδεσή τους εν πολλοίς έγινε και με την Αστρομαγεία, κύριο χαρακτηριστικό αυτής της περιόδου.
Στη νεότερη εποχή ο μεγάλος Ιταλός αστρολόγος A. Carelli σε «επτασφράγιστο» βιβλίο του με τον τίτλο “Le Pyle” μιλά γι’αυτά τα σημεία που ζωδιακού που τα θεωρεί «κλειδιά» για να ανοίξει κάποια «πύλη» που οδηγεί στη δυναμική του πλανήτη ο οποίος συνδέεται μ’ αυτή. Φυσικά τα «κλειδιά» αυτά μπορούν βέβαια να ανοίξουν την πύλη αλλά και να.... την κλείσουν, αν έχει γίνει καρμική κατάχρησή της.
Στη μελέτη μας αυτή, βασιζόμενοι στο έργο του A. Carelli που το γνωρίσαμε από τη συνάδελφο και φίλη Σουζάνα Ορφανού και στην οποία το αφιερώνουμε, αν και δεν είναι πια στο δικό μας επίπεδο ύπαρξης, αναφέρουμε όλες αυτές τις «πύλες» και, προχωρώντας τον Carelli, αν αυτό μας επιτρέπεται εξετάζουμε κάθε πλανήτη πως λειτουργεί όταν έρχεται σε επαφή με την πύλη, από συγκλίνουσα όψη, από αποκλίνουσα και από πρόοδο.
Πιστεύοντας πως δίνουμε κάτι άκρως πρωτότυπο, παραδίνουμε στο αστρολογικό κοινό που διψά για γνώση σοβαρή, αυτή τη μελέτη και ευχαριστώντας και πάλι τη Σουζάνα Ορφανού που μου γνώρισε αυτές τις «πύλες», που μόνο αυτή στην Ελλάδα κατείχε.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τη σκεπάζει...
ΠΥΛΗ 15ο ΠΑΡΘΕΝΟΥ
ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΕΡΜΗ,ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΛΧΗΜΙΣΤΗ, ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΤΗ - ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗ
15ο Παρθένου: Απόλυτη έξαρση του Ερμή, καθαρά ερμειακή μοίρα που όποιος έχει πλανήτη εκεί θεωρείται αυτόματα ότι έχει σύνοδο με τον Ερμή. Είναι στο δεκανό του Κρόνου, κάτι που δίνει ιδιαίτερη σοβαρότητα σ’αυτή τη μοίρα κι επειδή είναι στο δωδεκατημόριο των Ιχθύων έχουμε τη μεταφυσική ροπή (Ποσειδώνας) με αυστηρά δομημένο τρόπο (Κρόνος) σε πλαίσιο πνευματικής αναζήτησης. Σ’ αυτή τη μοίρα συνδέονται Ερμής, Κρόνος και Ποσειδώνας και γι’ αυτό το λόγο η μοίρα αυτή δηλώνει τον αλχημιστή, αυτόν που μετατρέπει κάτι σε κάτι άλλο χειριζόμενος τα στοιχεία της ύλης με το μυαλό του. Ο Κρόνος - ύλη γίνεται αντικείμενο μετάλλαξης από τον Ποσειδώνα μέσα από εγκεφαλική διεργασία (Ερμής) με τρόπο λεπτομερειακό και σχολαστικό (Παρθένος). Ακριβώς επειδή αυτή η μοίρα έχει να κάνει με κρόνιες αποχρώσεις (δομή – σύστημα – οργάνωση) αλλά και καλλιτεχνικές τάσεις μπορεί να δώσει το διεύθυντη ορχήστρας ή γενικότερα το άτομο που έχει μεγάλες ικανότητες οργάνωσης και προγραμματισμού – όχι όμως ξηρή οργάνωση αλλά οργάνωση με έντονο το στοιχείο της φαντασίας. Θεωρείται πύλη του μεγάλου διδασκάλου γιατί ο δάσκαλος πρέπει πάντα να έχει όραμα (Ποσειδώνας ) αλλά όραμα δομημένο και ρεαλιστικό (Κρόνος) και να έχει την ευγλωττία να το μεταδώσει (Ερμής). Μπορεί να βλέπει το όλο χωρίς να χάνει τις λεπτομέρειες. Στην απέναντι πύλη υπάρχει ο κίνδυνος να φθάσει κάποιος στην μονομέρεια. Όπως γράφει ο Carelli να εγκλωβιστεί στην ύλη δηλαδή να ξεχάσει το όραμα και να μείνει στην λεπτομέρεια – στην ξερή τεχνική. Σε απόλυτα μεταφυσικό επίπεδο η απέναντι πύλη δηλώνει τον αλχημιστή μάγο που προσπαθεί να τιθασσεύσει τα στοιχειακά αλλά εμπλέκεται σ’αυτά και χάνει τον δικό του έλεγχο.
Ηλιος 15ο Παρθένου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Επάγγελμα που συνδέεται με διδασκαλία
2) Επάγγελμα που συνδέεται με διεύθυνση κάθε μορφής κυρίως σε χώρους καλλιτεχνικούς
3) Ενορχηστρωτής – προγραμματιστής
4) Πατέρας με αυτές τις ικανότητες
5) Πατέρας που ωθεί το άτομο να ασχοληθεί με αυτά
6) Σύζυγος που ασχολείται με αυτά
7) Ιδιοσυγκρασία αλχημιστή
8) Ασχολία με επάγγελμα μεταποίησης
9) Θεραπευτής με χρήση ενεργειακών τεχνικών που αξιοποιούν γνώσεις στοιχειακών.
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Εγκλωβισμός στη λεπτομέρεια και αδυναμία να προχωρήσει σε ολιστική σύνθεση.
2) Αναλυτικό και όχι συνθετικό μυαλό – εύκολα εγκλωβίζεται στις λεπτομέρειες και χάνει την ουσία.
3) Μεγάλοι κίνδυνοι αν ασχοληθεί με οποιαδήποτε μορφή μεταφυσικής σε πλαίσιο αλχημείας
4) Επιθυμία ατόμου να γίνει δάσκαλος, οργανωτής, προγραμματιστής και ποτέ να μην το πετυχαίνει – πολλές φορές εξαιτίας ανωτέρας βίας
5) Διευθυντής ο οποίος δεν μπορεί να χειριστεί την ομάδα του ή αυτή του δημιουργεί πρόβλημα.
Σελήνη 15ο Παρθένου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Μητέρα που καθοδηγεί το παιδί έτσι ώστε να ενεργοποιήσει τις οργανωτικές του ικανότητες
2) Μητέρα με τέτοιες ικανότητες ή ασκεί διδακτικό έργο
3) Σύζυγος με τέτοιες ικανότητες ή ασκεί διδακτικό έργο
4) Επαφές με γυναίκες που είτε έχουν αυτές τις ικανότητες είτε βοηθούν το άτομο να τις αποκτήσει
5) Ικανότητα διδασκαλίας σε μεγάλο κοινό ή ικανότητα οργάνωσης μεγάλου αριθμού ατόμων
6) Ψυχισμός που ικανοποιείται όταν πετυχαίνει οργανωτικά έργα
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Μητέρα που εμποδίζει το άτομο να αναπτύξει οργανωτικές ικανότητες
2) Ύπαρξη οργανωτικών ικανοτήτων που τις μπλοκάρει κάποια γυναίκα
3) Ψυχισμός εγκλωβισμένος που δεν μπορεί να μετουσιώσει το καταπιεσμένο του δυναμικό
Ερμής 15ο Παρθένου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Πολύ πετυχημένος δάσκαλος
1) Οργανωτικός επιχειρηματίας – ειδικά έμπορος
2) Ικανότητα να φτιάχνει μακροπρόθεσμα οργανωτικά πλάνα τέλεια σχεδιασμένα
3) Ροπή προς μεταφυσικές αλχημιστικές ατραπούς, επιθυμία να μάθει να χειρίζεται τα στοιχεία της ύλης και να τα μετατρέπει σε ό,τι αυτός θέλει
4) Εύκολα μπορεί με τη σκέψη να αλλάζει καταστάσεις ή με το λόγο (π.χ. NLP)
5) Παιδί ή αδελφός με όλες αυτές τις ικανότητες
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Σοβαρές εγκεφαλικές διαταραχές ειδικά αν ασχολείται με επικίνδυνα αλχημιστικά πειράματα
2) Δυσκολία να αποκτήσει γνώση στα θέματα της πύλης
3) Μονοδιάστατο πνεύμα, που βλέπει πάντα το μέρος και όχι το όλο
Αφροδίτη 15ο Παρθένου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Οικονομικές απολαβές από θέματα διδασκαλίας
2) Οικονομικές απολαβές μέσα από διευθυντικές θέσεις
3) Ερωτική επιτυχία με τεχνικές αλχημείες
4) Δάσκαλος που ξέρει να επιβάλλει την αρμονία
5) Διδασκαλία που συνδυάζει το σύστημα, τη λεπτομέρεια και την αυστηρότητα με την απόλαυση και ομορφιά
6) Οικονομική επιτυχία με διακίνηση προϊόντων που συνδέονται με την αλχημεία (ενεργειακές πέτρες– μενταγιόν – φίλτρα)
7) Ικανότητα να επιβάλλει αρμονία σε ένα σύνολο
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Κακή χρήση αλχημικών τεχνικών για ιδιοτελείς λόγους
2) Δυσκολία στο να πετύχει αρμονία μέσα στο σύνολο που πρέπει να ελέγξει
3) Απώλεια αρμονίας αν χρησιμοποιήσει στοιχειακές δυνάμεις για ίδιο όφελος
Άρης 15ο Παρθενου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Δυναμικός δάσκαλος, δάσκαλος πολεμικών τεχνών
2) Πολύ δανικός ενορχηστρωτής, οργανωτής, καθοδηγητής
3) Μεγάλη θέληση και φιλοδοξία για να γίνει μάγος – αλχημιστής
4) Δράση επίμονη για να μπορέσει να αποκτήσει γνώση των στοιχειακών
5) Επιθέσεις σε πλαίσιο άμυνας με μέσα αλχημιστικά
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Βιασύνη για απόκτηση γνώσης αλχημιστικής που τελικά ακυρώνεται
2) Εγκλωβισμός στα στοιχεία της ύλης λόγω έλλειψης σεβασμού προς αυτά
3) Διδασκαλία ιδιοτελής και επιπόλαιη πάνω σε πολύ σοβαρά θέματα
4) Αποδέκτης βίας από στοιχειακές δυνάμεις στο φυσικό πεδίο
Δίας 15ο Παρθένου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Πολύ μεγάλος δάσκαλος
2) Εκπληκτικός οργανωτής
3) Τέλειος διευθυντής ορχήστρας ή γενικά συντονιστής ενός μεγάλου πλήθους ανθρώπων
4) Βαθειά γνώση αλχημείας και των στοιχειακών
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Υπερβολές στην αλχημική δραστηριότητα
2) Αποκάλυψη μυστικών που έπρεπε να μείνουν κρυφά
3) Αδυναμία σπουδών σε πλαίσια καρμικής τιμωρίας
Κρόνος 15ο Παρθένου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Επάγγελμα διδακτικής φύσεως, καριέρα διευθυντή, οργανωτή ή ενορχηστρωτή
2) Πατέρας ή σύζυγος με αυτές τις ικανότητες
3) Μύστης – αλχημιστής
4) Ικανότητα δημιουργίας μεγάλων έργων σε συνθήκες μοναχικότητας
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Περιορισμός στο να ασχοληθεί με τα θέματα της πύλης
2) Υλισμός που αρνείται κάθε μορφή αλχημείας
3) Στυγνός και στεγνός δάσκαλος, αντιπαθητικός διευθυντής ή ενορχηστρωτής
Ουρανός 15ο Παρθένου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Εκπληκτικό ταλέντο προγραμματιστή
2) Μεγάλες επινοήσεις στο χώρο της τεχνολογίας
3) Μεγάλο ταλέντο στην αστρολογία και κάθε τι πρωτοποριακό
4) Εκκεντρικός διευθυντής ορχήστρας
5) Ιδιόρρυθμος διευθυντής
6) Ενταγμένος σε ομάδες που ασχολούνται με αλχημεία, εκκεντρικός δάσκαλος που διδάσκει με πρωτοποριακό τρόπο
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Ιδιόρρυθμες βλάβες του νευρικού συστήματος λόγω κακής ασχολίας με αλχημιστική δραστηριότητα
2) Ξαφνικές αναποδιές που τον εμποδίζουν να προωθηθεί σε διευθυντικές θέσεις
3) Προβλήματα σε πλαίσια ομάδας
Ποσειδώνας 15ο Παρθενου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Διευθυντής ορχήστρας
2) Καλλιτεχνικός διευθυντή
3) Εμπνευσμένος μεταφυσικός
4) Μεγάλος καλλιτέχνης
5) Πετυχημένος αλχημιστής
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Απατεώνας αλχημιστής
2) Διευθυντής ορχήστρας με απάτη
3) Δάσκαλος ψευτοθεωριών
Πλούτωνας 15ο Παρθένου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Διευθυντής σε χρηματοοικονομικές επιχειρήσεις
2) Μάγος αλχημιστής
3) Απόκτηση ηγετικών θέσεων με μοιραίο τρόπο
4) Δάσκαλος που μαγεύει
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Μεγάλη καταστροφή σε ασχολία με τα στοιχειακά
2) Καταστρεπτική μαγική επιρροή σε μεγάλες μάζες
3) Μεγάλη δύναμη υποβολής που γίνεται επικίνδυνη
Β.Δ 15ο Παρθένου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Σχέσεις με δασκάλους
2) Σχέσεις που βοηθούν το άτομο να αναπτύξει τις οργανωτικές του ικανότητες
3) Σχέσεις σε πλαίσια διδασκαλίας
4) Σχέσεις μύησης στην αλχημεία
5) Σχέσεις δια των οποίων μετουσιώνει αρνητικό δυναμικό του
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Σχέσεις που ασκούν αρνητική επιρροή στο άτομο με αλχημιστικά μέσα
2) Σχέσεις που εμποδίζουν το άτομο να αναπτύξει τις δυνατότητες της πύλης
ASC 15ο Παρθένου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Περιβάλλον που αναγκάζει το άτομο να ασχοληθεί με τα θέματα της πύλης
2) Εγώ που έχει τις ικανότητες δασκάλου, οργανωτή, ενορχηστρωτή. Αν από πρόοδο πέσει ο ASC εκεί το εγώ θα υποστεί αλχημιστική αλλοίωση
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ
1) Περιβάλλον που εμποδίζει τα θέματα της πύλης
2) Κακή αλχημιστική επίδραση στο εγώ που επιδρά και στο φυσικό σώμα
ΜC ό,τι και για Κρόνο
Απόσπασμα από το βιβλίο ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ CARELLI
(2009, Δρ. Χ. Παιζης)