Είδαμε στο προηγούμενο κείμενό μας για τη Shirley MacLaine πώς φαίνεται μέσα από την ιδιοσυναστρία τροπικού και δραγωνικού χάρτη η καλλιτεχνική πληθωρικότητα αλλά και η καλλιτεχνική – και όχι μόνον- επιτυχία. Όμως, όπως θα γνωρίζετε – το αναφέραμε άλλωστε ακροθιγώς και στο προηγούμενο κείμενό μας- η καλλιτέχνιδα είχε και έντονες μεταφυσικές ανησυχίες, που αναδύθηκαν «ξαφνικά» και είχαν ως αποτέλεσμα να αλλάξει άρδην η ζωή της και να οδηγηθεί σε μια αλλαγή του συστήματος αξιών της, να γίνει μάλιστα και συγγραφέας.
Ας δούμε τώρα αναλυτικά και προσεκτικά πώς φαίνεται η μεταφυσική ροπή:
Θα γνωρίζετε πως ο πλανήτης της διαίσθησης, της μεταφυσικής, της ψυχικής ευαισθησίας γενικότερα, είναι ο Ποσειδώνας· η εμπλοκή του με τη Σελήνη συγκροτεί, κατά την Κοσμοβιολογία, τον άξονα της διαίσθησης, των υποσυνείδητων φαινομένων· ο Ebertin με κατηγορηματικότητα συνδέει τον άξονα αυτό (Σελήνης/Ποσειδώνα) με μέντιουμ, με άτομα ιδιαιτέρων ικανοτήτων. Όταν μάλιστα στον άξονα αυτό εμπλέκεται και ο Πλούτωνας, έχουμε συναισθηματικό σοκ, μεγάλη και αιφνίδια αλλαγή κάποιου.
Στο ωροσκόπιο (τροπικό) της MacLaine έχουμε σύνοδο Σελήνης/ Ποσειδώνα στις 6ο και 9ο Παρθένου αντίστοιχα. Ο Πλούτωνας από τις 22ο Καρκίνου, εμπλέκεται βεβαίως με αυτόν τον άξονα με όψη 45ο μοιρών (που ενεργοποιεί μεσοδιαστήματα) αλλά δεν έχει τη βαρύτητα της συνόδου. Βέβαια Σελήνη και Ποσειδώνας στο 12ο οίκο, κι αυτό πρέπει να το πάρουμε σοβαρά υπόψη, σε οίκο που συνδέεται με κάθε μορφή ψυχικών ικανοτήτων. Ο Ποσειδώνας, όμως, αδύναμος στην Παρθένο.
Στο δραγωνικό ωροσκόπιο ο Πλούτωνας στις 6ο Παρθένου, ακριβώς πάνω στην τροπική σύνοδο Σελήνης/ Ποσειδώνα και ο Ποσειδώνας στο Ζυγό, σε άριστο απλανή στο δραγωνικό, σε τετράγωνο με τροπικό Πλούτωνα. Έτσι στην ιδιοσυναστρία τροπικού και δραγωνικού ωροσκοπίου της MacLaine, Σελήνη, Ποσειδώνας, Πλούτωνας εμπλέκονται με τρεις τρόπους:
α. Σελήνη/Ποσειδώνας 45ο με Πλούτωνα στο τροπικό.
β. Σελήνη/ Ποσειδώνας δραγωνικοί 90ο με Πλούτωνα τροπικό.
γ. Δραγωνικός Πλούτωνας σύνοδο με Σελήνη/Ποσειδώνα του τροπικού.
Εξαιρετικά ισχυρή δυναμική, που εξηγεί την «ξαφνική» μεταφυσική της MacLaine.
Ας προσέξουμε πως η «μεταφυσική» σύνοδος Σελήνη/Ποσειδώνα στο δραγωνικό είναι στις 20ο-23ο Ζυγού, ακριβώς πάνω στην ακμή του β΄ οίκου του τροπικού ωροσκοπίου, πάνω στον οίκο του συστήματος αξιών· πράγματι μια ξαφνική μεταφυσική εμπειρία άλλαξε όλο το σύστημα αξιών.
Η Αφροδίτη, κυβερνήτρια του 12ου δραγωνικού βρίσκεται (στο δραγωνικό) στις 2ο Ταύρου περίπου, σε σύνοδο με τροπικό Ήλιο, Άρη και στο μεσοδιάστημα Ήλιου/ Ουρανού (έτσι εξηγείται και το «ξαφνικό»). Η δραγωνική πάλι Αφροδίτη, τροπικοί Άρης και Ήλιος βρίσκονται σε συγκλίνον τρίγωνο με τη σύνοδο Σελήνης/Ποσειδώνα.
Η δραγωνική σύνοδος Σελήνη/ Ποσειδώνα στο Ζυγό είναι σε σύνοδο με τροπικό Δία και με δραγωνικό Ήλιο, Άρη, Β. Δεσμό έχει όψεις τριγώνου (μεγάλα τρίγωνα).
Άκρως, λοιπόν, αποκαλυπτική η ιδιοσυναστρία των δύο ζωδιακών. Προσέξτε όμως και τη λειτουργικότητα των παραγώγων οίκων στο τροπικό ωροσκόπιο της MacLaine: ο 3ος οίκος δηλώνει τον αδελφό, ο 10ος του 3ου (που είναι ο 12ος) δηλώνει την καριέρα του αδελφού· κυβερνήτης 12ου ο Ερμής στην «πύλη του αρχηγού», στις 16ο Κριού, άρα αδελφός φιλόδοξος. Σε ποιον όμως τομέα; Ο Ερμής είναι στον 5ο από τον 3ο (7ο αρχικού ωροσκοπίου), άρα σε θέματα τέχνης. Και ο ποιος είναι ο κυβερνήτης του 5ου αδελφού; Ο Ποσειδώνας, ο πλανήτης του κινηματογράφου, της «μεγάλης απάτης» που είναι και στο 10ο του αδελφού. Και ποιος αδελφός; Μα ο Γουώρεν Μπήττυ, ο πρωταγωνιστής του «Μπόνι και Κλάϊντ», ο σκηνοθέτης, ο πρωταγωνιστής των «κόκκινων» (2 ταινίες – σταθμοί στην ιστορία του κινηματογράφου). Και η γυναίκα του αδελφού, μα ο 7ος του 3ου, άρα ο 9ος· ο 9ος στον κάκιστο απλανή Algol που «κόβει κεφάλια». Η γυναίκα του Μπήττυ ήταν η μοιραία και τραγική Ναταλί Γουντ (ας θυμηθούμε το «Πυρετός στο αίμα»).
Συμπέρασμα: όλες οι τεχνικές της Αστρολογίας (Δραγώνιος, θεωρία παραγώγων οίκων) φωτίζουν το αρχικό ωροσκόπιο και καμία δεν πρέπει να παραγκωνίζουμε ή, πολύ χειρότερα, να υποτιμάμε.
Η αλήθεια μπορεί να είναι μία, αλλά έχει πολλά στρώματα και «πολλοί δρόμοι οδηγούν σ’ αυτή», όχι όμως και ασύνδετοι μεταξύ τους.